2016. július 13., szerda

Már itt van, és én is itt vagyok.....

mármint a nyár is, én itt vagyok, olvasok, és csodálkozok másoknál. Amint észrevette valaki, hogy nem vagyok már olyan aktív ezen a felületen, azt hiszem mindenki aki erre jár tudja, hogy a facebook megjelenésével sokat apadt az érdeklődés ilyen blogok iránt, de én nem akarom ezt a felületet megszüntetni, már csak azért sem mert szeretek itt olvasgatni. Sokat kísérleteztem, hogyan lehet blogolni a telefonról, majd egyszer arra is rájövök. :) Addig is néha rakok ide képet az elkészült szöszmötöléseimről.
Színes hétköznapokat kívánok!

 

2 megjegyzés:

  1. Írjál kérlek a blogra,mert én blogpárti vagyok. A fb-ot is nézegetem,de ritkán. Az egy egészen más műfaj.....
    Szépségeseket alkottál,főleg a rózsásak vannak hozzám közel.:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást, már csak ezért is érdemes volt írni. :)

    VálaszTörlés