2010. január 14., csütörtök

7 rólam


Joli játékra hívott, én amikor a blogot írni kezdtem úgy gondoltam, hogy az ilyenekben nem fogok részt venni, ugyanis aki olvas, az megismer, ha kíváncsi megkérdezhet, hiszen a blogírás egy elhúzott beszélgetés olyanokkal akikről tudni szeretnénk valamit, de megtarthatjuk magunknak titkainkat is. Sokat eljátszadoztam a gondolattal, sőt leírtam mit írhatnék magamról, ennek kapcsán érdekes beszélgetés kerekedett a párommal. Így meggondoltam .....

1/ Utálom, hogy öregszem, csak azért mert romlik a szemem, nem zavar az ősz hajszál és a szarkaláb sem, mert ezek hozzám nőttek.
2/ Sokat varrok fejben , és bosszant, hogy nincs rá időm.
3/ Nehezen tudok nemet mondani, de tanulom :))
4/Alapvetően pozitívan közeledem az emberekhez.
5/ Mint minden foltvarró én is gyűjtögető vagyok, de szeretem a dolgokat rendszerezni, dobozolni.
6/ Szeretem a csokikat, ezért nincs rólam egész alakos fotó.
7/ Nem kezdeném újra az életem.
Eléggé elgondolkoztam azon, amit a párom mondott rólam, amikor megkérdeztem, Ő mit mondana rólam egy idegennek. Hát csak annyit mondott, hogy olyan macskás vagyok, néha jó velem beszélgetni ..., de néha kibírhatatlan vagyok és akkor hagyni kell, nem szabad piszkálni. Most már tudom mért vagyok így a telefonlistájában, hogy Cicus!

Hát akkor ennyi. A díjat nem adnám tovább, a fenti okokból.


1 megjegyzés: