2010. január 10., vasárnap

Mammka és a pozitív energiái...

Egy igazán hosszú és lelkileg is fárasztó hét után kell egy kis feltöltődés.
Kezdődött ez pénteken egy baráti melegszendvicsezéssel, gyerekricsajjal, majd szombati őzpörköltes vendégséggel, egy vasárnapi takarítás és mosás utáni szomszédolással.
Amikor elcsendesedik a ház és mindenki pihenőt tart, a nagylány blogot ír, a kiffiú filmet néz, a kicsilány pedig pakolja a játékos szekrényét !!!!
Anya lepihen.

Apa netezik, és egyszer csak felkiállt: már 19 olvasód van. Hát akkor nosza, kell egy bejegyzés, de mi történhetett......., nem kellett sokáig nyomozni Mammkának köszönhetem.
Hát kell ennél nagyobb energia egy fáradt embernek? Mindjárt rózsás kedvem lett.:))

Így akkor megmutatom egy örömködésből hímzett akármimet, mert még nem tudom mi lesz belőle.
Szombaton gyorsan varrtam egy neszit Ágotának, mert most lesz a névnapja, meg különben is nagyon finom volt a pöri, és olyan jó volt velük újra találkozni.
A következő képen pedig Zizi babáit mutatom, vannak még a varrásban hibák, de az arcokat szerintem Ő sokkal kedvesebbre tudta megvarrni, mint ahogyan én tudom.

Színes hétköznapokat kívánok mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Bizony-bizony 19 olvasó az 19 olvasó:O)

    VálaszTörlés
  2. Most már 21 ! Én vagyok a 21. Gratulálok az alkotásaidhoz ! Öröm volt nézegetni őket ! Jövök máskor is ! Mammka meg már csak ilyen :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, várlak máskor is:)

    VálaszTörlés
  4. Irul-pirul...:) dehát,ami igaz,az igaz: nagyon jó hozzád jönni.:)
    Ejha,de szépséges az alvós takaród!!!!:)
    A férjed meg irigyelnivaló: így drukkol a bloggodnak?

    VálaszTörlés
  5. Lányos zavaromban elfelejtettem gratulálni az újabb alkotásaidhoz!:)
    Ne szóld le a babáidat,mertha nekem lenne türelmem ilyen babákat varrni,akkor nagyon örülnék!nagyon ...teljesen jók,na!
    A neszeszer,a hímzés...

    VálaszTörlés
  6. Nézz be kérlek hozzám! (január 7.-ei bejegyzés)

    VálaszTörlés
  7. Szia Zsuzs, hát igen, Mammka a mi kis tyúkanyónk! ...és megvan a 24. rendszeres olvasód is! Gyönyörűeket alkotsz, a neszi nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm 3Gracia :)
    Üdvözöllek nálam!

    VálaszTörlés