2010. február 28., vasárnap

Tavaszváró

Nem vagyok egy nagy virágkötő, de mindig szeretem magam elkészíteni az ajtódíszünket.
Ezeket a tyúkocskákat nem tudtam otthagyni a boltban, így velem jöttek Lotta és Luca emlékére, sajnos 3 hete már annak, hogy elvitte őket a zsákos ember, szegény Rocky kakasunk hiába kurjongat nekik reggelente, ........- vagy talán ébresztőt fúj nekünk?
Visszatérve az ajtódíszre, valami még hiányzik róla, de semmi ötletem mit tehetnék még rá, úgy hogy még ne legyen túl húsvéti csak olyan tavaszi, megvárom amíg nem jön szembe velem a megoldás.
A takaróval meg készülgetek, már egyben a 3 réteg, tűznöm kell még, de nem is tudom, hogyan kezdjek hozzá, nem szeretném a varrógépet kipakolni a nappaliba, mert akkor ott is marad egész héten, a gardróbba meg nem férek el a nagy anyaggal, hát így csak téblábolok, nagyon nyögvenyelősen megy ez most nekem. Most hogy visszaolvasom ezt, talán ez itt a válság szele, mármint az alkotói válságomé?
Mennyi kérdés, de talán válaszol rá valaki! Kérlek benneteket ha erre jártok segítsetek!
Egyáltalán kell nekem ilyenekről írnom, olvas valaki?


Színes hétköznapokat kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Szolid szalag elférne a koszorún .
    Minden kép nagy helyre lesz szükséged a tűzéshez.
    Kipakolsz be pakolsz .

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy olvasunk:O)ha írsz ugyebár:O)
    na jó több időm nekem sincs....én már a takarót várom nagyon.a koszorúra én ide-oda mohát tennék kell végre valami zöld!

    VálaszTörlés
  3. A szalagra gondoltam, de olyan ronda ha elázik.
    Az előzőn rafia masni volt, így lehet erre is az kerül. Ja és persze pakolok, de majd csak kedden.
    Zsuzsi....mohát honnan vegyek, és az nem szárad el a koszorún?

    VálaszTörlés
  4. Én is úgy érzem,hogy egy élénk színű, kockás vagy pöttyös szalag körbe tekerve a koszorún lehet, hogy jól mutatna.
    Szerintem kedves családod elviseli az átmeneti rumlit azért a csodás végeredményért, amit alkotsz!/Én már látom szemeimmel.../

    VálaszTörlés