2010. március 6., szombat

Tűzöm....

A mai napsütés igazán jó volt erre, igaz csak pár hosszat tűztem és többet bontottam, mint szerettem volna.

Régen szerettem volna feltenni ezeket a képeket ide, de a mai napon olvastam egy cikket a Nők lapjában a szatyrokról, így most igazán aktuális. Különben is mindenhol a környezetvédelem a téma. Hát én ilyeneket használok, nagyon szeretem őket váltogatni, ezekből is van kedvencem. A rózsásat egy strandolás alkalmával varrogattam, a leveleset egy somogyi nyaralás emlékére készítettem. A kaprosra három órán át varrtam a gyöngyöket, a macskásat Zizi lányom rajzolta és kezdte el, de én fejeztem be. Legalul egy kakukktojás, azt nem én varrtam, de végre egy szatyor, melyet férfi ismerőseim is használhatnak.:)) Szóval én akkor zöld vagyok?

3 megjegyzés:

  1. SzuperZöld! :-)

    nagyon tetszenek, főleg a Rózsás és a Macsis...

    VálaszTörlés
  2. Mért van az hogy nem látom a képeket :((?
    Biztos szépek :)
    Régebbi bejegyzéseknél meg látom HMMM .

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, mindent úgy csináltam mint szoktam.:((

    VálaszTörlés