2011. június 19., vasárnap

Van benne....

van benne valami.. Egy kis ez, meg az, .... meglepetés, ajándék.
Ezt a tarsolyt egy kerti partin a hintaágyban üldögélve hímezgettem.





Ezek pedig névreszólók lettek.
Az előző bejegyzésben írtam, hogy készítettem még valamit, hát most lett róla fotó.
Megint csak egy újrahasznos darab.


Linának már kicsi pólóból varrtam egy nyári szatyrot, igazán egyszerű megvarrni, nem kell más hozzá, csak egy kis ferdepánt. A szalagokból pedig megpróbáltam rózsát tekerni, és így sikerült.:)
Úgy gondolom én mindig is kedveltem és gyártottam ezeket az újrahasznos dolgokat, nekem nagy öröm, ha nem dobáljuk ki a számunkra kedves de értéktelen holmikat. Az potpuri tartó is előző életében egy függöny darab volt, amibe egy tusfürdőt kaptam ajándékba, a színe miatt tettem el. Így gyűlik nálunk a virágokról leszedett szalag, és a szép csomagoló papír is, de az új ruhákon lévő bilétákban is meglátom a könyvjelzőt. Most már a lányok is tanulják tőlem ezeket a fogásokat, így már többen vagyunk a házban akik harcolnak a kacatokért.:)

Színes hétköznapokat kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése