2012. augusztus 22., szerda

Elkészültek ...

...az én csatos bugyellárisaim is.
Egy blúz két ujjából, és egy régi láncomból, tehát újrahasznosítottam megint.

 A múlt héten pedig, voltam egy tanfolyamon, ahol szépséges selyemre gyapjút nemezeltem,
már oly régóta szerettem volna megtanulni, ezt a technikát, most már tudom és volt bátorságom venni még egy kendőhöz való anyagot is, remélem hamarosan lesz egy egész szabad napom amikor meggyúrhatom azt is. Persze itt az újabb dilemma, hogy milyen legyen, mert nagyon szép kendők születtek azon a napon, mind a négy szép és különleges, és milyen egyediek lettek.



Igen fárasztó és izomlázat idéző nap volt, de minden percét élveztem

. Színes hétköznapokat kívánok!

 

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de izgisen hangzik, és most egy kicsit örülök, hogy lassan ovikezdés, mert majd jól kifaggatlak, és majd megtapizgatom élőben is :))Szép lett nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Valóban fárasztó tud lenni.....de a végeredmény megéri! Szép kendőket készítettél! És a bugyellárisaid! Megyek hozzád leckét venni!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Mamis inkább én mennék hozzád tanulni, neked nagyobb gyakorlatod van ebben!

    VálaszTörlés