2012. szeptember 9., vasárnap

Már az őszi színek ....

vannak az új hátizsákomon.


 Nagyon egyszerű és számomra kedves lett Linuska tornazsákja, ezért megpróbáltam magamnak egy kicsit nagyobb méretben. Mindig a halványabb színek akadnak a kezembe táska varráskor, ezért gondban vagyok, ha az őszi ruhatáramhoz akarok táskát választani, így gondosan törekedtem a sötét színek válogatására, a cipzárhoz is azt raktam, de úgy már nagyon sötét lett, mégis puhítottam evvel a szép csipkével. Hogy ne legyen nagy káosz a belsejében varrtam egy bugyrot is, ebben a telefon és egyéb hasznos apróság van, melyet ha kell kiveszek és úgy mindig kézügyben marad. 



 Ha már bugyrot varrok nem lehet egyet varrni, így lett egy másik szépség, biztos ajándék lesz belőle.

Úgy szeretem ezeket a szép őszi hétvégéket, amikor már elkezdődik az iskola és minden megy a megszokott kerékvágásban, most lehet már tervezgetni, anyagot válogatni, és este sokáig szöszmötölni.
Már több éve rakosgatok egy takaróra való amerikai anyag csomagot, most már előre raktam, és takarókat nézegetek a kedvenc oldalakon, de még nem vágtam bele, csak az erőmet gyűjtögetem . :)

Színes hétköznapokat kívánok!
 
 

1 megjegyzés:

  1. Jelentem, hogy élőben sokkal szebb, itt alig látszik a táska, ne tessék eldugni :))))
    Takaróóóóó? Anyám, bár te simán megcsinálod, és tuti gyönyörű lesz!

    VálaszTörlés